Sagan om ringen.

Jag vet att jag suger på att uppdatera, och att dom inläggen som kommer är skittråkiga. Men jag har verkligen inte haft någon ork till att vara kreativ. :P Det gäller även designen. Just nu ser det ut som bloggen tillhör en 4åring. Men jag hoppas att jag inom en snar framtid ska kunna ändra på det. :)
& idag har jag inget för mig. Så kasnke det kommer upp några roligare inlägg. :)

För övrigt så har dagen varit rätt bra. Ät på donken med Lollo på lunchen, det var nog dagens höjdpunkt. haha!
Imorgon blir det nog inte så mkt heller, skola till 3. Styling hela dagen. :D
Efter skolan åker jag väl antagligen bara hem.
Onsdag är det skola igen, slutar 11! Efter skolan blir det till att träna med Daim.
Torsdag ska jag & Daim till folketspark på såndär grej när niorna kommer och kollar. Sen blir det vara med älskling efter skolan. :)
Fredag ska Daim med mig hem och så ska vi ha Fredagsmys.
Lördag ska jag vara med Hampus, förmodligen söndag också.

Det blir en Daim-vecka helt enkelt! :D

Nu ska jag fortsätta kolla på sagan om ringen. Hörs sen! :*


Kommentarer
Postat av: ;)

Du kommer bli daimad baby :D

2009-10-12 @ 18:56:30
Postat av: Linda.

Roligt att bli tillfrågad :) Tack så mycket.

2009-10-12 @ 22:05:53
URL: http://lnygren.blogg.se/
Postat av: Alma

Sv: Vi bestämde det igår när du inte var där. Vi hade säkert frågat dig om vi nu inte visste att du skulle till stockholm på fredag lilla gumman. :)

2009-10-13 @ 20:58:05
URL: http://laama.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0