090929.

Godkväll allesammans!
Vad hittar ni på? , själv avslutar jag denna trista dag med en kopp te. Samtidigt som jag spelar gold miner.

Det så kallade trista dagen har bestått av, arl 8-12. & dom hade fan inte sagt att vi hade arl, för jag har redan haft arl. Men jag kunde ju inte åka hem igen så det var bara att sitta där och lyssna när dom babblade på om första hjälpen och shit.

Lunchen smakade bra, tog någon pasta. Men när jag väl ätit upp, då sa michelle att det va mögelost i såsen. Jag började direkt att må illa. Visst, hade hon inte sagt något så hade jag inte märkt det. Men endå blev jag så äcklad av att jag suttit och ätit mögel.
Men jaja, fanns inget jag kunde göra åt saken då. Så det va bara att leva med det.

Sen efter lunch hade vi styling. & vi lockade håret med spolar och shit. Hur svårt som helst, det kan man inte tro. Men för att det inte ska lägga sig i typ benor utan det ska va helt bra. Ja, det är svårt.
Liksom, såfort man tror att man har fått det rätt och man är nöjd. Då kommer cilla och skakar på den och sen är det bara att börja om från början..

Vi fick dock sluta en halvtimme tidigare, så jag åkte ner till stan & träffade Hampus. Och efter ett tag kom också min bror och umgicks. Vi åt på donken och sen tog jag och bror 5 bussen hem.
Här hemma har jag inte gjort ett skit, varit ute och gått med hunden och duschat. Intressant va?

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0