Förlåt..

.. för dålig uppdatering. Men har inte haft tid att blogga..

Fredagen var förövrigt hur underbar som helst.
Vi började med att äta middag hemma hos vaim. God mat och trevligt sällskap. Myspys
Efter det åkte vi till bowlingen, och det var också hur trevligt som helst. Trodde inte det skulle vara så kul eftersom alla drack förutom jag. Men det var endå en sjukt kul kväll! :)
När bowlingen var slut körde susanna och hennes pojkvän hem mig till Hampus. Sen var jag hos Hampus och bara hade det mysigt.

I lördags
(igår) så kom emil och hämtade mig hos Hampus runt 4. När jag kom hem var sis här och vi gick direkt ut en runda med hunden. En en gång blev vi attakerade utav insekter!
& sen bestod kvällen utav mat, tv, afv & mysprat. Riktigt bra helg faktiskt.

& idag så ska vi snart åka iväg på visning. Det är så att jag & min syster förmodligen ska flytta till bankeryd. För hon vill inte bo i stan och jag vill inte bo på landet. Så vi komprimissade och då fick det bli bankeryd.
Jätte nära mormor och morfar också. Oj!, va vi kommer bli tjocka av all fika och mat vi kmr få.

Men ska slänga in lite bilder ifrån fredag, sen måste jag sticka!


Här är alla mina tjejer. Vaim, Linda, Sanna, Vanessa, Zdenka, madde & hjortsås.

 

Vi körde lite alias.

 

Sjukt god tårta!

 

Bowling. :D

 

Älskling & Jag. vi var inte riktigt beredda. höhö

 

 


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack för du kom! Jag hade skit kul. Du får skicka bilderna sen :) <3

2009-09-20 @ 14:35:58
URL: http://lina.vaim.se
Postat av: Linda.

HAHAHAHAHAHHA herregud..

2009-09-21 @ 10:54:21
URL: http://lnygren.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0