Hemma igen.

Jag struntade i skolan idag. Kändes onödit att åka dit bara för en lektion. Så Hampus skolkade också någon lektion. & sen började han vid ett och då åkte jag hem.
& nu är jag hemma, sitter i glasvarandan och lyssnar på vinden som slår mot fönstrerna. Tkr inte ni att det är ett mysigt ljud? Jag älskar att somna till dig, & till regn såklart. Det är nog det allra mysigaste. Regn som slår mot fönstret när man ligger i sin varma säng och väntar in john blund. Åh, myspys.

Har faktiskt ingen aning om vad jag ska hitta på idag. Sis är ju här så får väl dra med henne ut på en runda med hunden iaf. & så blir det kasnke en ett bad ikväll. Raka benen hade varit skönt. haha

& i veckan. Ja,
Imorgon har jag bara skolan planerad.
Onsdag också. fast då får vi veta lite mer om lägenheter. Som vi var och kollade på igår och som var hur perfekt som helst!
Torsdag ska jag till Hampus efter skolan & på kvällen blir det äntligen hockey!!!!!!! om peter kan fixa biljetter förståss, men det brukar ju inte vara något problem.
& helgen har jag inte planerat något alls!

Men nu ska jag nog ta mig en macka, magen kurrar lite. Vi hörs senare! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0