Idag är en ny dag!

Hej på er! just nu sitter jag helt ensam utanför svenskan & dricker fil. Eftersom jag inte har svenska har jag en 80 min lång tåltimma nu.

Sådär kul!, men frukosten piggar upp lite. Spec när det är gratis! Det va så att när jag stod och väntade på bussen imorse så kom det fram en tant och frågade om jag ville ha en frukost påse ifrån det nya cafet. & självklart tackar man ja!, spec eftersom jag inte hann äta något hemma idag.
Det var dock en macka i där också, men det åt Linda upp innan hon gick. ;)

Resten utav dagen ser rätt okej ut.
Lunch vid 11, har en svag aning om att det skulle vara jätte god mat idag!
Sen är det yrke efter lunch. Det är alltid kul.
Slutar vid 3. & då blir det att sysselsätta mig med något till typ 5. Sen blir det hem.
Tänkte faktiskt städa mitt rum & gå ut med hunden idag. Ja, det gör ju inget om jag ine gör det. För det är ju alltid tanken som räknas! ;)

Jag & min fil! :D




Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0